Klient wypowiadający umowę abonamentu w sieci kablowej otrzymuje telefon z Biura Utrzymania Klienta aby o niego „powalczyć”.
W bankowosci najłatwiej porównać tą sytuacje do klienta, który chce zakończyć z nami współpracę.
Dlaczego taki klient to skarb❓
Ponieważ powie ci SZCZERZE co mu nie pasuje. Dodatkowo jest to darmowa rada do poprawienia #CustomerExperience.
Nie możemy, tylko musimy o niego zawalczyć❗
Są oczywiście elementy na które nie mamy wpływu, takie jak zamknięcie działanośći czy nie podobający się serwis transakcyjny.
Z tym co mamy, spróbujmy zrobić wszystko aby wykorzystać narzędzia i zatroszczyc sie o klienta.
A dlaczego powinno być to dla nas ważne❓
Jeżeli temu klientowi coś nie pasuje to może oznaczać, że jeszcze paru innym osobom nie pasuje.
⚠️Oni natomiast o tym głośno nie powiedzą tylko wypowiedzą zdalnie usługi.
Co sądzisz o takim podejsciu❓
Jak ostatnio zamykałeś konto, dales sie przekonać na zostanie❓
#ObslugaKlienta