Przejdź do treści

Odejście klienta a 1 próba zatrzymania.

Klient wypowiadający umowę abonamentu w sieci kablowej otrzymuje telefon z Biura Utrzymania Klienta aby o niego „powalczyć”.

W bankowosci najłatwiej porównać tą sytuacje do klienta, który chce zakończyć z nami współpracę.

Dlaczego taki klient to skarb❓

Ponieważ powie ci SZCZERZE co mu nie pasuje. Dodatkowo jest to darmowa rada do poprawienia #CustomerExperience.

Nie możemy, tylko musimy o niego zawalczyć❗

Są oczywiście elementy na które nie mamy wpływu, takie jak zamknięcie działanośći czy nie podobający się serwis transakcyjny.

Z tym co mamy, spróbujmy zrobić wszystko aby wykorzystać narzędzia i zatroszczyc sie o klienta.

A dlaczego powinno być to dla nas ważne❓

Jeżeli temu klientowi coś nie pasuje to może oznaczać, że jeszcze paru innym osobom nie pasuje.
⚠️Oni natomiast o tym głośno nie powiedzą tylko wypowiedzą zdalnie usługi.

Co sądzisz o takim podejsciu❓

Jak ostatnio zamykałeś konto, dales sie przekonać na zostanie❓

#ObslugaKlienta

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

pięć × trzy =

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.