Wiesz, że praca w instytucji finansowej to ciągła i nieprzerwana nauka❓
Doradca obsługujący w oddziale, nawet jak nie dla siebie to dla klienta musi się szkolić❗
Dzieki temu będzie w stanie podpowiedzieć np. przy zakładaniu działalności o:
1️⃣Rodzaju Ksiegowosci
2️⃣Metodzie rozliczania
3️⃣PKD
I będzie to na pewno dużo sprawniejsze i szybsze.
Problematyczne mogą być na przykład zapisy dotyczące reprezentacji spółek prawa handlowego czy okreslenia beneficjenta spółki w spółce.
Musi wiedzieć, gdzie co znaleźć i jak to interpretować.
Zakres (niepełny) szkoleń obejmuje :
➡️Beneficjenta rzeczywistego
➡️Instrukcje kredytowe
➡️Przeciwdziałanie prania pieniędzy
➡️Ubezpieczenia (15h rocznie szkoleń zawodowych)
➡️Bieżące zmiany w podatkach
➡️Wdrozenia nowych produktów
➡️Compliance
➡️Cyber bezpieczeństwo
➡️MIFID
➡️RODO
W ciagu roku aby potwierdzić wiedzę doradcow, instytucję przeprowadzają bardzo dużo wszelkiego rodzaju rodzaju testów, egzaminów i quizów.
Instytucja dbając o rozwój swojego pracownika musi mieć pewność, że pracownik posiada ta wiedzę.